Siirry suoraan sisältöön

Asiakaslähtöisten palvelujen kehittäminen sote-integraatiossa (5op)

Opinnon tunnus

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Tavoitteet

Opiskelija osaa
- hahmottaa digitaalisten palvelujen kehittämistarpeita sekä palvelun asiakkaalle tuottaman arvon merkityksen
- hahmottaa asiakkaiden aktiivista ja itsehoidollista roolia edistäviä tekijöitä palveluiden tuottamisessa
- analysoi ja arvioi tulevaisuuteen suuntautunutta digitaalisten palvelujen kehittämistä sosiaali-ja terveysalan muuttuvassa ekosysteemissä
- soveltaa yhteiskehittämiseen perustuvaa moniammatillista lähestymistapaa asiakaslähtöisten terveys- ja hyvinvointipalvelujen kehittämisessä
- suunnitella ja johtaa tiedon hyödyntämistä palvelujen kehittämisessä

Siirry alkuun