Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiviestintä (10op)

Toteutuksen tunnus: V1581-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
18.05.2020 - 24.05.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.09.2020 - 18.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
7 op
Virtuaaliosuus
3 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
Paikat
20 - 40
Koulutus
Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila
Opettajat
Jyrki Innanen
Auli Hietanen
Jussi Järvi
Vastuuopettaja
Auli Hietanen
Opintojakso
V1581

Opetusmenetelmät

Markkinoinnin luennot ja Photoshop-kuvankäsittelyohjelman käyttö
Sisältö:
Trendit
Markkinointimix
Kosmetiikka mainonta
Kuluttajakäyttäytyminen
Digimarkkinonointi
Photoshop
Markkinoinnin portfolion työstäminen, Photoshop-tehtävät, muut tehtävät

Aika ja paikka

Tikkurila

Oppimateriaalit

Luentomateriaali Optimassa

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.

Sisällön jaksotus

Markkinointi 9 op
Photoshop 1 op

Tavoitteet

Opiskelija osaa
- suunnitella kosmetiikka-alan yrityksen markkinointiviestintää
- arvioida markkinoinnin kilpailukeinojen käyttöä yrityksen kokonaisvaltaisessa markkinoinnissa
- määritellä markkinoinnin kohderyhmän
- suunnitella yrityksen digitaalista markkinointia
- analysoida tekijöitä, jotka muokkaavat mielikuvia kosmetiikka-alan markkinoinnissa
- tuottaa visuaalista markkinointimateriaalia

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun