Markkinointiviestintä (10op)
Toteutuksen tunnus: V1581-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 24.05.2021 - 30.05.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 07.09.2021 - 13.12.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 8 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Tikkurila
- Opetuskielet
- Paikat
- 20 - 45
- Koulutus
- Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila
- Opettajat
- Jyrki Innanen
- Auli Hietanen
- Jussi Järvi
- Vastuuopettaja
- Auli Hietanen
- Ajoitusryhmät
- Pienryhmä 1 (Koko: 5 . Avoin AMK : 5.)
- Ryhmät
-
PKV221SAKauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, monimuotototeutus, S21, Tikkurila
- Pienryhmät
- Pienryhmä 1
- Opintojakso
- V1581
Opetusmenetelmät
Markkinoinnin luennot ja Photoshop-kuvankäsittelyohjelman käyttö
Sisältö:
Trendit
Markkinointimix
Kosmetiikka mainonta
Kuluttajakäyttäytyminen
Digimarkkinonointi
Photoshop
Markkinoinnin portfolion työstäminen, Photoshop-tehtävät, muut tehtävät
Aika ja paikka
Tikkurila
Oppimateriaalit
Luentomateriaali Optimassa
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.
Sisällön jaksotus
Markkinointi 9 op
Photoshop 1 op
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- suunnitella kosmetiikka-alan yrityksen markkinointiviestintää
- arvioida markkinoinnin kilpailukeinojen käyttöä yrityksen kokonaisvaltaisessa markkinoinnissa
- määritellä markkinoinnin kohderyhmän
- suunnitella yrityksen digitaalista markkinointia
- analysoida tekijöitä, jotka muokkaavat mielikuvia kosmetiikka-alan markkinoinnissa
- tuottaa visuaalista markkinointimateriaalia
Arviointiasteikko
H-5