Digital Service Business and Marketing (10op)
Toteutuksen tunnus: R0218-3024
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 18.05.2020 - 24.05.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 07.09.2020 - 10.12.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 10 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Toimipiste
- Laurea Verkkokampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 50
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLG2), Laurea Otaniemi
Opetusmenetelmät
Huom! Tämän opintojakson voi suorittaa projektina, sprinttinä tai verkossa. Tämä on VERKKOTOTEUTUS 7.9 -6.12.2020
Digital marketing knowledge and tools are essential in todays business. In this study units you’ll go though different certifications and you’ll get familiar with the key principles of digital marketing and its tools. The study unit is fully online so you can adjust the workload based on your schedule.
Optima aukeaa viimeistään opintojakson alkaessa jaksolle hyväksytyille.
Aika ja paikka
Toteutuksen tarkempi aikatalu on Optimassa. Tehtävät pitää palauttaa määräaikaan mennessä. Puutteellisista tai myöhästyneistä palautuksista voi saada pisteitä ohjaajan harkinnan mukaan. Tehtävien suoritus ei vaadi läsnäoloa kampuksella.
Oppimateriaalit
Kotler, Kartajaya, Setiawan. 2016. Marketing 4.0.
Saatavilla e-kirjana Laurea Finna -kirjastosta
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei muita suoritusmahdollisuuksia tällä toteutuksella.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Opiskelija tekee havaintoja yritysten markkinoinnista, mutta varsinaista yhteistyötä ei edellytetä.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Merkittävimmät ovat avaus ja päätöspäivämäärät. Opintojakson sisällä on tasavälein noin kuusi palautuspäivämäärää, jotka käyvät ilmi Optimasta, kun se aukeaa.
Tavoitteet
The student is able to
- analyze current trends in digital services
- develop digital service processes
- manage the digital customer experience
- market digital services
- plan how to use digital sales channels
- use digital tools to support marketing
- apply regulations of digital business
Arviointiasteikko
H-5