Competence in Customer Relationships and Projects (10cr)
Code: R0212-3027
General information
- Enrollment
- 18.05.2020 - 24.05.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 27.11.2020 - 28.02.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 7 cr
- RDI portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 30
- Degree programmes
- Tietojenkäsittelyn koulutus (NTY2), Laurea yhteinen (Finnish)
- Teachers
- Minna-Kaisa Lehtilinna
- Eeva Haikonen
- Tiina Turku
- Teacher in charge
- Tiina Turku
- Course
- R0212
Teachin methods
This implementation is in Finnish.
Materials
Oppimisympäristössä nimetty materiaali.
Completion alternatives
Laurean tutkintosäännön mukaisesti kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla. Katso lisätietoa Linkistä.
Employer connections
Opintojaksolla osallistutaan kehittämisprojektiin, jonka toimeksiantaja vahvistetaan opintojakson aloituksessa.
Exam schedules
Pakissa olevan aikataulun mukaisesti.
Student workload
1 opintopiste vastaa keskimäärin 26 tuntia opiskelijan tekemää työtä.
Content scheduling
Sisältönä mm.
- asiakasymmärryksen luominen ja sen hyödyntäminen liiketoiminnassa
- monikanavainen asiakasviestintä
- erilaisten projektityöskentelyssä hyödyllisten työvälineiden tehokas käyttö
Further information
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija.(Lauran tutkintosääntö.) Virtuaalitoteutuksilla voidaan edellyttää muunlaista aktiivisuuden osoitusta paikan vahvistamiseksi viikon sisällä toteutuksen alkamisesta (Opetuksesta vastavan vararehtorin päätös 7/2019).”
Objective
The student is able to
- evaluate prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions
- act in a customer-oriented manner in sales situations
- show initiative in projects and as a member of a project group in a responsible and goal-oriented way complying with information security regulations and taking advantage of the tools available
- communicate orally and in writing using field-specific concepts
Evaluation scale
H-5
Further information
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija.(Lauran tutkintosääntö.) Virtuaalitoteutuksilla voidaan edellyttää muunlaista aktiivisuuden osoitusta paikan vahvistamiseksi viikon sisällä toteutuksen alkamisesta (Opetuksesta vastavan vararehtorin päätös 7/2019).”