Skip to main content

Digital Marketing Planning, Implementation and Follow-up for a Service Business Company (15cr)

Code: LY00BK21-3005

General information


Enrollment
07.12.2020 - 31.12.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2021 - 26.05.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
15 cr
Local portion
7 cr
Virtual portion
8 cr
RDI portion
15 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
7 - 7
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Liiketalouden koulutusohjelma (HLB), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Liiketalouden koulutusohjelma, Peer to Peer (HLBP), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Teachers
Pyry Airaksinen
Teacher in charge
Pyry Airaksinen
Study unit
LY00BK21

Teaching methods

Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin (esim. LK).
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan projektikohtaisesti.
Projekti EI sovi monimuoto-opiskelijoille (ohjaus keskiviikkoisin)
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.

Time and location

Projektitiimin tapaamisaika: keskiviikkoisin klo 9-10.
Projektibriiffistä (eli projektin aloitustapaamisesta) lähetetään ilmoittautuneille erillinen sähköpostikutsu.

Learning materials and recommended literature

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Important dates

Ks. kohta Aika ja paikka yllä.

Student workload

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page