Digital Marketing Planning, Implementation and Follow-up for a Service Business Company (15cr)
Code: LY00BK21-3005
General information
- Enrollment
- 07.12.2020 - 31.12.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2021 - 26.05.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 15 cr
- Local portion
- 7 cr
- Virtual portion
- 8 cr
- RDI portion
- 15 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Hyvinkää
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 7 - 7
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
- Liiketalouden koulutusohjelma (HLB), Laurea Hyvinkää (Finnish)
- Liiketalouden koulutusohjelma, Peer to Peer (HLBP), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Teaching methods
Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin (esim. LK).
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan projektikohtaisesti.
Projekti EI sovi monimuoto-opiskelijoille (ohjaus keskiviikkoisin)
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.
Time and location
Projektitiimin tapaamisaika: keskiviikkoisin klo 9-10.
Projektibriiffistä (eli projektin aloitustapaamisesta) lähetetään ilmoittautuneille erillinen sähköpostikutsu.
Learning materials and recommended literature
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Important dates
Ks. kohta Aika ja paikka yllä.
Student workload
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Evaluation scale
H-5