Skip to main content

Professional Development (2cr)

Code: YY00BN53-3014

General information


Enrollment
24.05.2021 - 30.05.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2021 - 30.06.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
2 cr
Local portion
1 cr
Virtual portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Porvoo
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Sairaanhoitajakoulutus (SHP2), Laurea Porvoo (Finnish)
Teachers
Riikka Sorri
Maija Aho
Ann-Marie Suvisaari
Course
YY00BN53

Teachin methods

Tämän opintojakson aikana pohdit tulevaa uraasi ja teet siihen liittyviä asioita. Lisäksi valitset itseäsi kiinnostavan osa-alueen työstettäväksi ja käyt oman opettajatuutorisi kanssa kaksi HOPS-keskustelua.

Opintojakson kuuluu urasuunnitelmatehtävä.
Tämän lisäksi ensimmäiseen osaan sisältyy ryhmätapaamisia ja kaksi HOPS-keskustelua, joihin tulee valmistautua.

Opintojakson kuuluu myös valinnaisia tehtäviä. Voit valita toisen tehtävän omien kiinnostuksen kohteidesi ja tarpeidesi mukaisesti.Saat tarvittaessa opettajatuutoriltasi tukea sopivan tehtävän valinnassa ja suunnittelet yhdessä opettajatuutorisi kanssa, minkälaisia sisältöjä ja kokonaisuuksia sinun kannattaa valita. Näitä teemoja ovat mm. hyvinvointi, uratoiveet, työnhakutaidot ja työelämätietous, opiskelutaidot, kansainvälisyys sekä yrittäjyys.

Materials

Oheismateriaalista on koottu vinkit opintojakson Canvas-työtilaan.

Employer connections

Alumni ja muu työelämäyhteistyö

Exam schedules

Tarkempi aikataulu Pakin kalenterissa. Hops-keskustelut erikseen sovittuina ajankohtina.

Student workload

Urasuunnitelmatehtävä, HOPS-keskustelut ja ryhmätapaamiset sekä valinnainen tehtävä yhteensä n. 54 tuntia.

Content scheduling

Urasuunnitelmatehtävä, Hops –keskustelut, ryhmäkeskustelut ja valinnainen tehtävä. Opintojakso suoritetaan 3. ja 4. lukukauden aikana.

Further information

The learning outcomes are assessed by using level 1 of Laurea's common assessment criteria.

Objective

The student is able to
- create a personal career plan
- look into employment opportunities and prerequisites for entrepreneurship in their own field
- build and utilize professional networks
- describe their own competence, apply for jobs in the field and understand the significance of social media in the job seeking process
- anticipate future trends in the job market and their likely impact on their career
- promote personal well-being

Evaluation scale

Approved/Failed

Go back to top of page