Skip to main content

Competence in Customer Relationships and Projects (10cr)

Code: R0212-3030

General information


Enrollment
23.11.2020 - 29.11.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
14.01.2021 - 06.05.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
4 cr
Virtual portion
6 cr
RDI portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Leppävaara
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 75
Degree programmes
Tietojenkäsittelyn koulutus (NTA2), Laurea Leppävaara (Finnish)
Teachers
Anne Martola
Laura Salmi
Teacher in charge
Laura Salmi
Study unit
R0212

Learning outcomes

The student is able to
- evaluate prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions
- act in a customer-oriented manner in sales situations
- show initiative in projects and as a member of a project group in a responsible and goal-oriented way complying with information security regulations and taking advantage of the tools available
- communicate orally and in writing using field-specific concepts

Teaching methods

Opintojakso toteutetaan (lähi- ja) virtuaalitapaamisilla, tentillä sekä yksilö- ja ryhmätehtävillä.
Jaksolla toteutetaan tiimityönä yritykselle markkinointiin ja asiakkuuksiin liittyvä projekti, jossa analysoidaan yrityksen nykyistä markkinointia ja kehitetään jotakin sen osa-aluetta käyttäen kehittämistyön menetelmiä.
Tiimityöllä ja projektin toteutuksella on opintojakson arvioinnissa suuri painoarvo.

Time and location

Leppävaaran kampus
Zoom-tapaamiset ja -ohjaukset

Learning materials and recommended literature

Keskeisiä kirjoja:
Bergström Seija, Leppänen Arja (2015). Yrityksen asiakasmarkkinointi. Edita. (myös vanhempi painos käy)
Ojasalo K., Moilanen, Ritalahti (2014). Kehittämistyön menetelmät: uudenlaista osaamista liiketoimintaan. SanomaPro.

Alternative completion methods of implementation

Aiemman osaamisen tunnistaminen, näyttö.
Työelämän toimeksiantoprojekti, P2P.
Katso ohjeet LINKistä.

Co-operation with working life and/or RDI

Opiskelijatiimi hankkii opintojakson alussa itselleen yrityskumppanin, jolle markkinoinnin kilpailukeinoanalyysi ja kehittämistyö tehdään.

Important dates

Tiimit muodostetaan ensimmäisellä tapaamiskerralla 21.1.2021, joten läsnäolo silloin on välttämätöntä.

Further information for students

Mikäli opinto on jäänyt suorittamatta, sen voi korvata uuden opetussuunnitelman opintojaksolla HL00BQ78 Markkinoinnin pe-rusteet.

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page