Skip to main content

The ICT Environment and Infrastructure (5cr)

Code: R0240-3010

General information


Enrollment
23.11.2020 - 29.11.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
21.01.2021 - 15.04.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Campus
Laurea Virtual Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Tietojenkäsittelyn koulutus (NTA2), Laurea Leppävaara (Finnish)
Teachers
Seppo Koponen
Petri Säilynoja
Teacher in charge
Seppo Koponen
Study unit
R0240

Learning outcomes

The student is able to
- describe the processes of information systems development, implementation and maintenance
- describe the structure and operational environment of information systems
- identify typical threats related to information security

Teaching methods

Opintojakso perustuu verkossa tapahtuviin keskusteluihin ja leuntoihin sekä tehtäviin. Tehtäviä on niin yksilö- kuin ryhmätöitä.

Learning materials and recommended literature

Materiaali ja kirjallisuus esitellään opintojakson alussa.

Co-operation with working life and/or RDI

Opintojaksolla on vieraileva luennoija työelämästä.

Content and scheduling

Opintojakso on rakennettu sisällöltään niin, että se tutustuttaa opiskelijan kursorisesti niin tietojenkäsittelyn tekniikkaan, IT-alan työelämään ja tulevaisuuden osaamisvaatimuksiin sekä tietojenkäsittelyn osaamisen rakentamiseen Laureassa. Opintojakson sisältö on jaettu lukukauden ajalle ja perustuu lähinnä viikoittaisiin lentoihin, keskusteluihin tai käytännön harjoituksiin

Further information for students

Seuraava ohje koskee Digitaalisten palvelujen kehittämisen koulutuksen opiskelijoita, joilla opintojakson suorittaminen on viivästynyt: Opintojakson tilalle suoritetaan joko opintojakso ND00CC02 Digitaalisen palvelun perusteet 5 op tai ND00CC03 ICT-infrastruktuurin ja pilvipalveluiden perusteet 5 op. Sovithan asiasta opettajatuutorisi tai opintopäällikön kanssa.

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page