Business Online Visibility (5op)
Toteutuksen tunnus: 01473-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 23.11.2020 - 29.11.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.03.2021 - 31.05.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Toimipiste
- Laurea Verkkokampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat
- Complementary Competence, bachelor’s studies in English (CCM2), Services
Opetusmenetelmät
Edellyttää aiempia matkailun opintoja.
Tämä verkkokurssi on osa eTourism Curriculum -kokonaisutta, jonka tarjoavat eri ammattikorkeakoulut Suomessa. Kokonaisuus keskittyy matkailuliiketoimintaan.
Aika ja paikka
100% virtuaalinen toteutus.
Open Moodle.
Oppimateriaalit
Uusimmat Online Visibility -työkalut (SEO; SEM, SM) ovat käytössä laatiesssa verkkonäkyvyyssuunnitelma kohdeyritykselle.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei vaihtoehtoista suoritustapaa.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Kurssilla tehdään verkkonäkyvyyssuunnitelma itse hankkimallesi toimeksiantajayritykselle
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ensimmäinen tehtävä on ennakkotehtävä, jonka opiskelija tekee ennen opintojakson alkua. Sen palautus hyvyksytysti ja määräaikaan mennessä on edellytys kurssin suorittamiselle.Arvioini hyväksytty/hylätty.
AIkataulu tehtävien palautuksille ja palautteelle esitellään kurssilla. Saat kehittävää palautetta tehtävistä (2-4) ja lopullinen verkkonäkyvyyssuunnitelma yritykselle (5) arvioidaan asteikolla 1-5.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Tehtävä 1: 15%
Tehtävä: 15%
Tehtävä 3: 20%
Tehtävä 4: 15%
Tehtävä 5: 35%
Lisätietoja opiskelijoille
Verkkonäkyvyyden hallinta on yksi tärkeimmistä elementeistä viestinnässä.
Kurssilla tehdään verkkonäkyvyyssuunnitelma itse hankkimallesi toimeksiantajayritykselle.
Tavoitteet
Managing online visibility and presence with interesting and engaging contents is one of the major issues in digital marketing. During this course we study different aspects of this and students learn to produce, publish and manage online content from the business perspective and understand the importance of stories, product information, multimedia content, and other online content in creating an online presence for a tourism business.
After successful completion of the course the student
- knows different methods to do pre-research of social media visibility, target groups etc.
- can use keywords in effective marketing and social media contents
- is able create a paid campaign in internet and social media
- analyzes the success of social media efforts and gives grounded solutions based on them
- manages social media channels and contents in co-operation with customers
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
Verkkonäkyvyyden hallinta on yksi tärkeimmistä elementeistä viestinnässä.
Kurssilla tehdään verkkonäkyvyyssuunnitelma itse hankkimallesi toimeksiantajayritykselle.