Brand Performance and Development (5cr)
Code: R0287-3008
General information
- Enrollment
- 23.11.2020 - 29.11.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 10.02.2021 - 05.05.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- RDI portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Campus
- Laurea Virtual Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Teachin methods
The implementation plan is available in Finnish.
Location and time
10.2.-25.4. verkko-opetus ja tunnit Zoomissa.
Tunnit löytyvät Pakin lukkarista, 6 erillistä Zoom kertaa.
Työtila on Canvasissa.
Materials
Sisältöstrategia asiakaslähtöisyydestä tulosta. Tanni K. & Keronen k. (2017). 2017, Alma Talent
Brändi&Business. Petri Uuusitalo. 2014. Mainostajien Liitto.
Henkilöbrändi - Asiantuntijasta vaikuttajaksi. V. Tolvanen&all, 2018
Social Selling, Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media b2b myynnissä. Laura Pääkkönen, 2017
Canvas työtilassa jaettavat artikkelit ja luennot. Vieraspuheenvuorot.
Completion alternatives
Osaamisen näyttö.
Laurean tutkintosäännön mukaisesti kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla. Katso lisätietoa Linkistä.
Employer connections
Opintojaksolla tehdään toimeksiantajalle tiimeittäin brändin kehittämissuunnitelma ja bränditutkimus. Toimeksiantajana on suomalainen juomia- ja elintarvikkeita valmistava yritys, jonka tavoitteena on kehittää tuotemerkkiään tunnetummaksi ja suositummaksi. Tuotteet ovat kuluttajille saatavissa päivittäistavarakaupassa.
Exam schedules
Tunnit pidetään Zoomissa. Katso tarkempi tuntiaikataulu Pakin lukkarista.
Orientaatio10.2 ja loppuesitykset 21.4.
Tehtävien palautusaikataulu esitellään Canvasissa.
International connections
-
Student workload
Tämä opintojakso on 5op laajuinen.
Osa työstä tehdään henkilökohtaisesti ja osa tiimissä.
Opintojakson tehtävät on jaksotettu palautettavaksi pääosien (a.b.c.d.) mukaisesti ja tasaisesti opintojakson ajalle. Timit saavat palautetta projektista opintojakson aikana, ja kehittämisprojektia voi täten muokata läpi opintojakson.
Content scheduling
Aikataulu ja sisältö lyhyesti:
10.2.-28.2. Opintojakson käsitteet ja luennot + Quiz HENKILÖKOHTAINEN
10.2. Projektin briffaus
1.3.-30.3 Projektin tutkimusosa TIIMITYÖ
1.4--21.4. Brändisuunnitelman tekeminen ja loppuesitys toimeksiantajalle TIIMITYÖ
21.4.-25.4 Projekityön viimeistely & itsearviointi TIIMI+HENKILÖKOHTAINEN
1.3.-21.4.Oman asiantuntijabrändin suunnitelma HENKILÖKOHTAINEN
Further information
Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa.
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija. (Lauran tutkintosääntö.) Virtuaalitoteutuksilla voidaan edellyttää muunlaista aktiivisuuden osoitusta paikan vahvistamiseksi viikon sisällä toteutuksen alkamisesta (Opetuksesta vastavan vararehtorin päätös 7/2019). ”
Objective
The student is able to
- utilize different methods of marketing research in analyzing business
- measure brand development activities
- utilize information in brand development
Evaluation scale
H-5
Further information
Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa.
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija. (Lauran tutkintosääntö.) Virtuaalitoteutuksilla voidaan edellyttää muunlaista aktiivisuuden osoitusta paikan vahvistamiseksi viikon sisällä toteutuksen alkamisesta (Opetuksesta vastavan vararehtorin päätös 7/2019). ”