Marketing Communications (10cr)
Code: V1581-3003
General information
- Enrollment
- 24.05.2021 - 30.05.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 07.09.2021 - 13.12.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 8 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Seats
- 20 - 45
- Degree programmes
- Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
- Teachers
- Jyrki Innanen
- Auli Hietanen
- Jussi Järvi
- Teacher in charge
- Auli Hietanen
- Scheduling groups
- Pienryhmä 1 (Size: 5 . Open UAS : 5.)
- Groups
-
PKV221SAKauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, monimuotototeutus, S21, Tikkurila
- Small groups
- Pienryhmä 1
- Course
- V1581
Teachin methods
Markkinoinnin luennot ja Photoshop-kuvankäsittelyohjelman käyttö
Sisältö:
Trendit
Markkinointimix
Kosmetiikka mainonta
Kuluttajakäyttäytyminen
Digimarkkinonointi
Photoshop
Markkinoinnin portfolion työstäminen, Photoshop-tehtävät, muut tehtävät
Location and time
Tikkurila
Materials
Luentomateriaali Optimassa
Completion alternatives
Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista
Student workload
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.
Content scheduling
Markkinointi 9 op
Photoshop 1 op
Objective
The student is able to
- plan the marketing communications of a company in the cosmetics sector
- evaluate the use of the competition methods of marketing in all-inclusive marketing of a company
- determine the target group of marketing
- plan the digital marketing of a company
- analyse factors that shape images in the marketing in the cosmetics sector
- produce visual marketing material
Evaluation scale
H-5