SB Project 18: Developing marketing, visibility and customer satisfaction of the Company Providing Wilderness Experiences (15op)
Toteutuksen tunnus: SB00BK99-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 23.11.2020 - 29.11.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2021 - 31.07.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 15 op
- Lähiosuus
- 7 op
- Virtuaaliosuus
- 8 op
- TKI-osuus
- 15 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Hyvinkää
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 7 - 7
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
- Opettajat
- Pyry Airaksinen
- Tero Uusitalo
- Vastuuopettaja
- Tero Uusitalo
- Ryhmät
-
HLBWKansainvälinen vaihto / Liiketalous, Hyvinkää
- Opinto
- SB00BK99
Toteutustapa
Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: kuvaa tähän kunkin projektin keskeinen sisältö.
Muut moduulit: kerro tässä, mihin muihin moduuleihin projektista voi saada pisteitä
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan projektikohtaisesti. Mainitse tässä kohdassa myös sopiiko projekti monimuoto-opiskelijoille eli ohjaukset ovat ma ja ti.
Aika ja paikka
Project Brieffing: 19.1.2021, Tikkurila (Vantaa) Campus, room 122 (1.st floor)
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Kerro projektin briiffin ajankohta, väliarviointi, arviointi ja projektin päättyminen.
Kansainvälisyys toteutuksella
Developing the company´s internationalizing
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu)
Sisältö ja sen jaksotus
The content: Internet content designing, descriptions of services in English, search engine optimizing, producing other marketing materials (will be agreed separately), possibly: customer experience survey formula, other topics – separately agreed.
Arviointiasteikko
H-5