Siirry suoraan sisältöön

SB Project 18: Developing marketing, visibility and customer satisfaction of the Company Providing Wilderness Experiences (15op)

Toteutuksen tunnus: SB00BK99-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
23.11.2020 - 29.11.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2021 - 31.07.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
15 op
Lähiosuus
7 op
Virtuaaliosuus
8 op
TKI-osuus
15 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Toimipiste
Laurea Hyvinkää
Opetuskielet
englanti
Paikat
7 - 7
Koulutus
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
Opettajat
Pyry Airaksinen
Tero Uusitalo
Vastuuopettaja
Tero Uusitalo
Ryhmät
HLBW
Kansainvälinen vaihto / Liiketalous, Hyvinkää
Opinto
SB00BK99

Toteutustapa

Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: kuvaa tähän kunkin projektin keskeinen sisältö.
Muut moduulit: kerro tässä, mihin muihin moduuleihin projektista voi saada pisteitä
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan projektikohtaisesti. Mainitse tässä kohdassa myös sopiiko projekti monimuoto-opiskelijoille eli ohjaukset ovat ma ja ti.

Aika ja paikka

Project Brieffing: 19.1.2021, Tikkurila (Vantaa) Campus, room 122 (1.st floor)

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Kerro projektin briiffin ajankohta, väliarviointi, arviointi ja projektin päättyminen.

Kansainvälisyys toteutuksella

Developing the company´s internationalizing

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu)

Sisältö ja sen jaksotus

The content: Internet content designing, descriptions of services in English, search engine optimizing, producing other marketing materials (will be agreed separately), possibly: customer experience survey formula, other topics – separately agreed.

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun