Tourism Destinations Management (5op)
Toteutuksen tunnus: TO00BN88-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 29.11.2021 - 09.01.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 15.01.2022 - 30.04.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Leppävaara
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Complementary Competence, bachelor’s studies in English (CCM2), Services
Opetusmenetelmät
Tässä projektitoteutuksessa tutustutaan matkailukohteeseen toimintaympäristönä sekä alueorganisaation tehtäviin. Suunnittelu ja kehittämistyö ovat isossa roolissa.
Kehittämistehtävä tehdään kohteeseen Uudellamaalla
Projekti koostuu aloituskerrasta, säännöllisistä ohjauksista ja loppuesityksestä.
Oppimateriaalit
Literature will be based on academic journals, such as Annals of Tourism Research, International Journal of Hospitality Management, Tourism Management, International Journal of Contemporary Hospitality Management.
Academic articles(articles should be peer reviewed full text): Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism; Journal of Tourism Challenges and Trends; Annals of Tourism Research; Journal of Sustainable Tourism; Tourism Management; Journal of Travel Research; The International Journal of Tourism Research
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Kehittämistehtävä tehdään kohteeseen Uudellamaalla
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Projekti koostuu aloituskerrasta, säännöllisistä ohjauksista ja loppuesityksestä.
Kansainvälisyys
Sopii vaihto-opiskelijoille
Aiempia matkailun opintoja (Discovering tourism tai vastaava osaaminen) tarvitaan.
Soveltuu monimuoto-opiskelijoille
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Projekti koostuu aloituskerrasta, säännöllisistä ohjauksista ja loppuesityksestä. Yhteensä 135 tuntia
Sisällön jaksotus
Projekti koostuu aloituskerrasta, säännöllisistä ohjauksista ja loppuesityksestä.
Lisätietoja opiskelijoille
Sopii hyvin Grand Tour -opintojakson kanssa suoritettavaksi.
Tavoitteet
Student will be able to:
- review the characteristics of a good destination brand
- explain the positioning-image-branding approach and define these interconnected concepts
- describe the concept of destination management and planning
- explain DMO´s role and contribution to destination research
- plan and develop tourism services
- identify future trends within tourism industry
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
Sopii hyvin Grand Tour -opintojakson kanssa suoritettavaksi.