Siirry suoraan sisältöön

Tourism Destinations Management (5op)

Toteutuksen tunnus: TO00BN88-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
29.11.2021 - 09.01.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
15.01.2022 - 30.04.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
2 op
Virtuaaliosuus
3 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 40
Koulutus
Complementary Competence, bachelor’s studies in English (CCM2), Services
Opettajat
Annukka Korvenranta
Marjaana Salomaa
Vastuuopettaja
Marjaana Salomaa
Opintojakso
TO00BN88

Opetusmenetelmät

Tässä projektitoteutuksessa tutustutaan matkailukohteeseen toimintaympäristönä sekä alueorganisaation tehtäviin. Suunnittelu ja kehittämistyö ovat isossa roolissa.

Kehittämistehtävä tehdään kohteeseen Uudellamaalla

Projekti koostuu aloituskerrasta, säännöllisistä ohjauksista ja loppuesityksestä.

Oppimateriaalit

Literature will be based on academic journals, such as Annals of Tourism Research, International Journal of Hospitality Management, Tourism Management, International Journal of Contemporary Hospitality Management.

Academic articles(articles should be peer reviewed full text): Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism; Journal of Tourism Challenges and Trends; Annals of Tourism Research; Journal of Sustainable Tourism; Tourism Management; Journal of Travel Research; The International Journal of Tourism Research

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Kehittämistehtävä tehdään kohteeseen Uudellamaalla

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Projekti koostuu aloituskerrasta, säännöllisistä ohjauksista ja loppuesityksestä.

Kansainvälisyys

Sopii vaihto-opiskelijoille
Aiempia matkailun opintoja (Discovering tourism tai vastaava osaaminen) tarvitaan.
Soveltuu monimuoto-opiskelijoille

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Projekti koostuu aloituskerrasta, säännöllisistä ohjauksista ja loppuesityksestä. Yhteensä 135 tuntia

Sisällön jaksotus

Projekti koostuu aloituskerrasta, säännöllisistä ohjauksista ja loppuesityksestä.

Lisätietoja opiskelijoille

Sopii hyvin Grand Tour -opintojakson kanssa suoritettavaksi.

Tavoitteet

Student will be able to:
- review the characteristics of a good destination brand
- explain the positioning-image-branding approach and define these interconnected concepts
- describe the concept of destination management and planning
- explain DMO´s role and contribution to destination research
- plan and develop tourism services
- identify future trends within tourism industry

Arviointiasteikko

H-5

Lisätiedot

Sopii hyvin Grand Tour -opintojakson kanssa suoritettavaksi.

Siirry alkuun