Developing Conference and Congress Services into an Experience (10cr)
Code: A9348-3005
General information
- Enrollment
- 23.05.2022 - 29.08.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 30.09.2022 - 31.12.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Laurea Leppävaara
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat
Teachin methods
Lectures,
teamwork
case-study
Detailed information on Canvas study platform
Location and time
Study unit is established on separate schedule. Event day compulsory participation.
Materials
Bibliography:
Rogers, T. 2013. Conferences and conventions : a global industry. Abingdon, Oxon : Routledge
Lawson, F. 2000. Congress, convention and exhibition facilities : planning, design and management. Oxford : Architectural Press
Appleby, P. 2005. Organising a conference : how to plan and run a successful and effective event. Oxford: How to books
Van der Wagen, L. & White, L. 2010 Event management : for tourism, cultural, business, and sporting events. Australia : Pearson Education
Ja luentomateriaalit
Completion alternatives
Laurean tutkintosäännön mukaisesti kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen näytön vastaanottaa opintojakson vastaava opettaja Kaija Meriläinen. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla. Katso lisätietoa Intrasta.
Employer connections
Muutamia kysymysmerkkejä on vielä ilmassa.
Exam schedules
Huomaa:
Aloituskerralla ja tapahtumapäivinä pakollinen läsnäolo.
Student workload
Käydään läpi yhdessä ensimmäisellä tapaamiskerralla.
Content scheduling
Teoriaa kokous- ja konferenssipalveluista sekä erilaisista käytettävistä sovelluksista ja konferenssitekniikasta.
Seminaarin suunnittelu ja toteutus.
Konseptin rakentaminen (kirjallinen työ)
Further information
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija. (Laurean tutkintosääntö.)
Objective
The student is able to
- analyze the experience of a service from the viewpoint of a customer
- plan and implement international customer-oriented conference and congress services
- apply service design methods in the development towards peak experience
- implement a service as a conceptualization process
- analyze the value of an experience for the customer and the service provider
Evaluation scale
H-5
Further information
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija. (Laurean tutkintosääntö.)