Study Skills and Professional Orientation (2cr)
Code: YY00BN52-3162
General information
- Enrollment
- 29.11.2021 - 05.12.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2022 - 31.12.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 2 cr
- Local portion
- 1 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Otaniemi
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Sosionomikoulutus (SSG2), Laurea Otaniemi (Finnish)
- Teachers
- Elina Kauhanen
- Pirjo Pohjasniemi
- Teacher in charge
- Elina Kauhanen
- Groups
-
SSG222KASosionomikoulutus, monimuotototeutus, K22, Otaniemi
- Course
- YY00BN52
Teachin methods
The implementation plan is available in Finnish.
Materials
Oheismateriaalista on koottu vinkit opintojakson Canvas-työtilaan.
Completion alternatives
Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”Kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa opinnosta vastaava opettaja tai muu tehtävään nimetty henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja pääsääntöisesti samaa arviointiasteikkoa kuin vastaavalla opintojaksolla tai -kokonaisuudella. Opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu. Opiskelija voi hakea myös työssä hankittavan osaamisen tunnistamista osaksi tutkintoa (työn opinnollistaminen). ... Opiskelija vastaa osaamisen osoittamisesta, todistamisesta ja riittävien tietojen toimittamisesta. Osaamisen arvioivat opiskelija ja näytön vastaanottava ohjaaja yhdessä. ” Katso lisätietoa opiskelijaintrasta.
Exam schedules
Ryhmätapaamisten aikataulut (2 + 1) ja HOPS –keskustelut lukukausittain
Student workload
Yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä.
Further information
The learning outcomes are assessed by using level 1 of Laurea's common assessment criteria.
Objective
The student is able to
- plan their studies, taking into account prior learning and employment opportunities in the field
- understand the significance of internationality in the job market
- obtain information about opportunities for developing competences
- apply different learning techniques
- assess their personal well-being and its significance for their professional resilience
- assess their need for guidance and support
- identify and evaluate personal strengths and development needs
Evaluation scale
Approved/Failed