Markkinoinnin projekti (15op)
Toteutuksen tunnus: TP00BM31-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 29.11.2021 - 05.12.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2022 - 31.07.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 - 15
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 15 op
- TKI-osuus
- 15 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Toimipiste
- Laurea Lohja
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 4 - 7
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLF2), Laurea Lohja
Opetusmenetelmät
Opintojen toteutustapa on näyttö tai työn opinnollistaminen.
Osaamisen kehittämisen tavoite on, että opiskelija
- hallitsee markkinoinnin ja myynnin suunnittelun sekä asiakkuuksien kehittämisen kokonaisuuden
- osaa kohderyhmäkohtaisesti suunnitella ja kehittää yrityksen asiakashallintaprosesseja tavoitteena kannattavat ja uskolliset asiakkuudet.
- osaa kehittää markkinoinnin kilpailukeinoja koskevia strategisia ratkaisuja eri asiakaskohderyhmille
- osaa hyödyntää asiakastietojärjestelmien tietoa tavoitteena kannattava asiakaspääoma yritykselle
Oppimateriaalit
Oppimateriaali ja kirjallisuus täsmentyy opinnon alkaessa projektikohtaisesti.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Noin kolmen (3) viikon välein opintopiirin tapaaminen zoomissa erikseen sovitusti.
Opinnon aloitus torstaina 3.2. klo 15.00-17.00 Zoomissa.
Zoom-linkki ohjauksiin päivitetään Outlook- ja Lukkarikoneen kalenterivaraukseen.
Lisätietoja opiskelijoille
Vain ryhmälle HLF220SA
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
Vain ryhmälle HLF220SA