Employer Branding and Modern Recruitment (5cr)
Code: TO00BT92-3002
General information
- Enrollment
- 06.06.2022 - 09.06.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 06.09.2022 - 31.10.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Campus
- Laurea Virtual Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
- Teachers
- Jatta Jännäri
- Antti Keskitalo
- Teacher in charge
- Jatta Jännäri
- Scheduling groups
- Avoin AMK (Size: 5 . Open UAS : 5.)
- Small groups
- Open UAS
- Course
- TO00BT92
Teachin methods
Opintojakso toteutetaan interaktiivisesti verkossa. Opintojakso sisältää neljä Zoom-verkkotapaamista, joihin opiskelijan oletetaan osallistuvan. Verkkotapaamiset ovat vuorovaikutteisia, eikä niitä tallenneta.
Tapaamisten ajankohdat ovat:
ti 06.09.2022 klo 14.00 - 16.00 (läsnäolovelvoitteinen)
ma 12.09.2022 klo 14.00 - 16.00
ma 19.09.2022 klo 14.00 - 16.00
ti 04.10.2022 klo 14.00 - 16.00
Opintojakso sisältää sekä yksilö- että ryhmätehtäviä.
Materials
Adams, B. & Marshall, C. 2020. Give & get employer branding: repel the many and compel the few with impact, purpose and belonging. Houndstooth Press
Huhta, M. & Myllyntaus, V. 2021. Työnantajabrändi ja työntekijäkokemus: rakenna vetovoimainen työpaikka, jota tavoittelemasi työntekijät rakastavat ja kilpailijasi kadehtivat.
Alma Talent
Joki, M. 2021.Henkilöstöasiantuntijan käsikirja. 7. uudistettu painos. Kauppakamari
Viitala, R. 2021. Henkilöstöjohtaminen: keskeiset käsitteet, teoriat ja trendit. Edita
Completion alternatives
Laurean tutkintosäännön mukaisesti kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa opintototeutuksesta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla. Katso lisätietoa opiskelijaintrasta.
Student workload
Opintojakson laajuus on 5 opintopistettä, joka tarkoittaa opiskelijalle laskennallisesti 135 opiskeluun käytettyä tuntia.
Content scheduling
Opintojakson suoritettuasi osaat:
- suunnitella ja rakentaa vetovoimaista työnantajabrändiä työnantajalupauksen pohjalta
- hyödyntää työvoiman hankinnan eri muotoja ja toteuttaa houkuttelevaa rekrytointimarkkinointia
- luoda hyvän hakijakokemuksen
- perehdyttää vaikuttavasti
Further information
Osallistumisen edellytys on, että opiskelijalla on käytettävissään tietokone tai PC, jossa on hyvä mikrofoni ja kamera. Edellytämme Zoomin perusosaamista ja Canvas verkkoalustan perusosaamista.
Osallistuessaan verkkotapaamisiin opiskelijan tulee saada sekä kamera- että puheyhteys auki, eli hän pystyy osallistumaan interaktiiviseen opetukseen.
Objective
The student is able to
- design and develop a compelling employer brand
- utilise different ways to find human resources and implement attractive recruitment marketing
- create a good candidate experience
- provide an effective introduction period
Evaluation scale
H-5
Further information
Osallistumisen edellytys on, että opiskelijalla on käytettävissään tietokone tai PC, jossa on hyvä mikrofoni ja kamera. Edellytämme Zoomin perusosaamista ja Canvas verkkoalustan perusosaamista.
Osallistuessaan verkkotapaamisiin opiskelijan tulee saada sekä kamera- että puheyhteys auki, eli hän pystyy osallistumaan interaktiiviseen opetukseen.