Skip to main content

Digital Content Marketing (5cr)

Code: PK00BV33-3002

General information


Enrollment
22.05.2023 - 28.05.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.11.2023 - 31.12.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Distance learning
Campus
Laurea Virtual Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 45
Degree programmes
Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
Auli Hietanen
Jussi Järvi
Teacher in charge
Auli Hietanen
Groups
PKV223SA
Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, verkko-opinnot, S23, Tikkurila
Course
PK00BV33

Teachin methods

Luennot ja tehtävät

Materials

Luentomateriaali löytyy Canvas-työtilasta opintojakson etenemisen mukaan. Canvas aukeaa opintojakson alettua.

Completion alternatives

Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista

Exam schedules

Opintojakso toteutetaan verkossa Zoom-työtilassa. Tarkista Zoom-kontaktien päivämäärät Pakista.

Student workload

1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.

Content scheduling

Opintojaksolla käsitellään digitaalisen markkinoinnin perusteita ja markkinoinnin tehokkuuteen vaikuttavia tekijöitä
Lisääksi
- suunnitellaan ja arvioidaan vaikuttajamarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan toimivaa sisältömarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan yritysviestintää
- tehdään digitaalisen markkinoinnin suunnitelma
- arvioidaan markkinoinnin vaikuttavuutta eri analyysimenetelmillä
- soveltaan digitaalisen markkinoinnin menetelmiä kosmetiikka-alalle

Objective

The student is able to
- describe factors that affect the effectiveness of digital marketing
- design and evaluate influencer marketing
- design and evaluate effective content marketing
- plan and evaluate corporate communications as an integral whole
- make a digital marketing plan as part of a company’s marketing strategy
- evaluate the effectiveness of marketing using different methods of analysis
- apply digital marketing methods to the cosmetics industry

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page