Member Services in Student Activities (5cr)
Code: TO00BR18-3004
General information
- Enrollment
- 01.01.2023 - 02.12.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2023 - 31.12.2023
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- RDI portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Campus
- Laurea Virtual Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 1 - 100
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOY2), Yhteiset opinnot
Teachin methods
The implementation plan is available in Finnish.
Materials
Opintojaksolla ei ole käytössä erityisiä materiaaleja.
Completion alternatives
Tämä opintojakso suoritetaan osaamisen näytöllä portfoliossa.
Employer connections
Opiskelija-aktiivitoiminta tapahtuu aina oikeassa vapaaehtoistyön kontekstissa ja näin ollen tämän opintojakson opinnot ovat työelämäyhteistyötä kokonaisuudessaan.
Exam schedules
Opintopistehakemuksen voi tehdä milloin vain lukuvuoden aikana. Arviointiryhmä arvioi portfolioita niiden työaikoina poislukien vuodenvaihteen ja kesä-heinäkuun.
Further information
The competence is evaluated by using the Laurea assessment criteria requirement level II.
Objective
The goal is to develop competence in three areas:
1. Customer service competence
Student is able to
- describe the elements of excellent customer service and provide examples of this related to their own student activities
- interact with different kinds of people in customer service situations, taking their individual needs into consideration
- provide customer service in a constructive manner and promote community spirit
2. Safety, security and data protection
- student is able to
- ensure personal data protection and comply with the confidentiality obligation as well as describe related risks when organising member services
- use membership registers and point-of sales systems safely
3. Service development
Student is able to
- identify indirect feedback
- use feedback to develop services
- take future trends into account in service development
Assessment criteria, approved/failed
Hyväksytyn arvion portfoliosta saa, kun näyttää toteen portfoliossa osaamistavoitteiden täyttymisen omin sanoin kehittymistään kuvaillen sekä toiminnastaan opiskelijajärjestössä kertoen.
Evaluation scale
Approved/Failed