Service Business (5cr)
Code: PK00BW44-3001
General information
- Enrollment
- 27.11.2023 - 03.12.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 06.02.2024 - 31.05.2024
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- English
- Seats
- 20 - 42
- Degree programmes
- Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
- Teachers
- Auli Hietanen
- Jussi Järvi
- Teacher in charge
- Jussi Järvi
- Groups
-
PKV223KAMKauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, monimuotototeutus, K23, Tikkurila
- Course
- PK00BW44
Teachin methods
Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa Canvas-alustalla.
Opintojakso alkaa 6.2. Noin viikkoa ennen aloitusta lähetetään sähköpostiviesti, jossa kerrotaan opintojakson aloitus ja kuvataan opintojen käytänteet.
Materials
Oppimateriaali löytyy Canvas-työtilasta, joka aukeaa opintojakson alettua.
Oman aiheen mukainen kirjallisuus löytyy normaalisti kirjaston tietokantojen avulla.
LibGuides e-aineistot: https://libguides.laurea.fi/kauneudenhoitoala
Englanniksi
Completion alternatives
Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan (Auli Hietanen) ennen opintojakson alkamista
Exam schedules
Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa. Aloitus on 6.2, jolloin Canvas-työtila aukeaa.
Student workload
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä. Vain osa tästä työstä kuluu kontakteissa. Sinulle jää hyvin aikaa tehdä tehtäviä kontaktien ulkopuolella
Content scheduling
Opintojakso muodostuu viidestä moduulista, johon jokaiseen liittyy yksi tai useampi tehtävä.
Tehtävät voidaan tehdä joko yksilötehtävinä tai paritehtävinä.
Opintojakso sisältö käsittelee seuraavia aiheita:
- Palvelun tuotannon peruselementit
- Palvelun laatu
- Miten palveluilla luodaan arvoa asiakkaalle
- Kulttuurierot palveluiden markkinoinnissa
Further information
Ennen opintojakson alkua lähetetään opiskeijoille sähköpostiviesti, jossa annetaan tarkempia ohjeita opintojakson suorittamiseksi.
Objective
The student is able to
- determine the basic elements of service marketing
- define the components of service quality
- create a functional service environment
- argue how a service creates added value for the consumer through the service process
- understand the impact of culture and cultural differences in the service process
Evaluation scale
H-5
Further information
Ennen opintojakson alkua lähetetään opiskeijoille sähköpostiviesti, jossa annetaan tarkempia ohjeita opintojakson suorittamiseksi.