Marketing Project (10cr)
Code: HL00BU31-3043
General information
- Enrollment
- 22.05.2023 - 28.05.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2023 - 31.12.2023
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 7 cr
- RDI portion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Hyvinkää
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 4 - 7
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
- Teachers
- Tero Uusitalo
- Teacher in charge
- Tero Uusitalo
- Groups
-
HLB223SALiiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, S23, Hyvinkää
-
HLB223SA2Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, monimuotototeutus, S23, Hyvinkää
- Course
- HL00BU31
Teachin methods
Projektin nimi: Uimaseuran toiminnan BtoB-markkinointi ja myynti
Projektin tavoitteet ja tuotokset:
- Päätavoite on uimaseuran urheilumarkkinoinnin kehittäminen (Yritysmarkkinointi)
- Yhteistyökumppaniviestintä: Sponsorimateriaalit
- Yrityksille suunnatun palvelun muotoilu ja kuvaaminen, nettisivusisältöjen kehittäminen yrityksille kiinnostavaksi
- Tapahtuma – yritystapahtuma uimahallille (mahdollinen)
Projektin kickoff: 30.8 klo 12-14, Hyvinkään kampus
Projektin pre-kickoff (opiskelijat ja ohjaaja): 30.8, klo 9-11, Hyvinkään kampus
Projektin tiimipäivä: Keskiviikko
Projektin keskeinen sisältö on URHEILUMARKKINOINTIa, jota
voit opiskella tässä projektissa täydentäviin opintoihin.
Yhteistyökumppani: Uimaseura
Projektin tietoperusta koostuu:
1)Markkinoinnin käsitteet Canvas-työtila (Aloittavat opiskelijat)
2) Urheilumarkkinointi & yritysmarkkinointi,
Tällä toteutussuunnitelmalla kuvatussa projektissa voi toimia myös täydentävää osaamista kartuttava opiskelija (huom. ilmoittautuminen täydentävän osaamisen projektiin).
Projektin ohjaus- ja työskentelyajat ovat katsottavissa Lukkarikoneesta.
Viestintä: Teams, WhatsApp
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.
Opintototeutuksen laatua on arvioitu, ja raportti itsearvioinnista löytyy
Toteutustapa: Projektiopinto (P2P) - yhteistyö paikallisen uimaseuran kanssa
Muut moduulit:Asiakkuudet ja markkinointi, projektijohtaminen
Ohjaus ja viestintä: Projektipäivä on KESKIVIIKKO, lähitapaamiset kampuksella (EI etä/Hybridi)
Materials
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Exam schedules
Kerro projektin briiffin ajankohta, väliarviointi, arviointi ja projektin päättyminen.
International connections
Kansainvälinen urheilumarkkinointikirjallisuus
Student workload
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu)
Further information
The project provides similar competences as study unit HL00BQ78 Introduction to Marketing and thus bot studies can not be included in the degree.
Objective
The student is able to
- implement a marketing development project in a team
- assess prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions-
- act and communicate in a customer-oriented manner
Evaluation scale
H-5