Developing Marketing and Operations of Business Pre-Incubator InnoVilla and Promoting Student Entrepneurship (10cr)
Code: HL00BU31-3054
General information
- Enrollment
- 27.11.2023 - 03.12.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 17.01.2024 - 15.05.2024
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 4 cr
- Virtual portion
- 6 cr
- RDI portion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Hyvinkää
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 8
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
- Teachers
- Maija Huhta
- Teacher in charge
- Maija Huhta
- Groups
-
HLB224KALiiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, K24, Hyvinkää
-
HLB224KA2Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, monimuotototeutus, K24, Hyvinkää
- Course
- HL00BU31
Teachin methods
The implementation plan is available in Finnish.
Materials
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto täsmennetään erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Completion alternatives
Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”Kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa opinnosta vastaava opettaja tai muu tehtävään nimetty henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja pääsääntöisesti samaa arviointiasteikkoa kuin vastaavalla opintojaksolla tai -kokonaisuudella. Opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu. Opiskelija voi hakea myös työssä hankittavan osaamisen tunnistamista osaksi tutkintoa (työn opinnollistaminen). ... Opiskelija vastaa osaamisen osoittamisesta, todistamisesta ja riittävien tietojen toimittamisesta. Osaamisen arvioivat opiskelija ja näytön vastaanottava ohjaaja yhdessä. ” Katso lisätietoa opiskelijaintrasta.
Employer connections
Projektin toimeksiantaja: Laurea Hyvinkään kampus
Exam schedules
Kick-off (pakollinen osallistuminen): ke 17.1. klo 9-14.
Projektin kick-offiin osallistuminen on välttämätöntä, jotta kaikki toimijat saavat projektin toimeksiannon tietoonsa.
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. … Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna.” Projektissa ensimmäisellä kontaktikerralla tarkoitetaan projektitiimin ja ohjaajan ensimmäistä tapaamiskertaa.
Projektitiimin yhteinen työskentelypäivä on keskiviikko ja projektia ohjataan viikoittain keskiviikkoisin klo 9.15-10.15.
Opiskelija voi vertailla työskentelyaikoja Lukkarikoneessa ja valita projektit/opinnot, jotka eivät osu päällekkäin.
Student workload
1 op=26,7 h
Content scheduling
Projektin tavoitteet:
Projektin tavoitteet tarkennetaan yhteistyössä projektin toimeksiantajan kanssa ottaen huomioon opinnon yleiset osaamistavoitteet:
Opiskelija osaa
- toteuttaa markkinoinnin kehittämisprojektin tiimissä
- arvioida asiakaslähtöisen toiminnan edellytyksiä, erilaisia asiakastarpeita ja -ratkaisuja
- toimia ja viestiä asiakaslähtöisesti
Further information
Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa. Opinto toteutuu P2P.n projektiopintona edellyttäen osallistumista yhteiseen projektiohjaukseen ja työskentelyyn.
Objective
The student is able to
- implement a marketing development project in a team
- assess prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions-
- act and communicate in a customer-oriented manner
Evaluation scale
H-5
Further information
Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa. Opinto toteutuu P2P.n projektiopintona edellyttäen osallistumista yhteiseen projektiohjaukseen ja työskentelyyn.