Encountering the Customer and Professional Interaction (10cr)
Code: SR00BO20-3006
General information
- Enrollment
- 25.11.2024 - 01.12.2024
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 14.01.2025 - 08.04.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 7 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- RDI portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- 20 Sosiaali- ja terveysala
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 80
- Degree programmes
- Sosionomikoulutus, rikosseuraamusala (SRV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
- Teachers
- Hanna Väätäjä
- Minna Anthoni
- Marleena Lempiäinen
- Teacher in charge
- Minna Anthoni
- Groups
-
SRV225KASosionomikoulutus, rikosseuraamusala, monimuotototeutus, K25, Tikkurila
-
SRV225KAMSosionomikoulutus, rikosseuraamusala, monimuotototeutus, K25, Tikkurila, ryhmä 2
- Course
- SR00BO20
Teachin methods
The implementation plan is available in Finnish.
Materials
Tenttikirjat:
1. Mönkkönen, Kaarina. 2018. Vuorovaikutus asiakastyössä: asiakkaan kohtaaminen sosiaali- ja terveysalalla. Gaudeamus. (Saatavilla Laurea Finnan kautta myös verkkokirjana).
2. Niemistö, Raimo. 2016. Ryhmän luovuus ja kehitysehdot.
Completion alternatives
RSKK:lta valmistuneilla, jotka ovat suorittaneet Lähityön opintojakson (10 op) on 3-5 op laajuinen HOT oikeus.
Suoritettavaa (5 op): Luennot, projekti
HOT (5 op): Pienryhmätentti (sisällöt: dialogisuus, ryhmäilmiö) ja Yksilötehtävä
Palauta nimelläsi tehty RSKK tehtävä (AO31 Lähityö TO3:n TEHTÄVÄ) Rikosseuraamusalan näyttökäytänteet Canvas -työtilaan.
Employer connections
Opintojaksolla toteutetaan pienryhmissä projekti (4 op) työelämässä opiskelijoiden valitsemissa työympäristöissä.
Exam schedules
Tentti 10.3.2025
Projektitehtävien esittely 8.4.2025
Student workload
Kontaktiopetus (1 op) , läsnäolo 80%
Välitehtävä (2 op), arviointi hyv/hyl
Pienryhmätentti (3 op), arviointi 1-5, 50 % kokonaisarvosanasta
Projekti (4 op), arviointi 1–5, 50 % kokonaisarvosanasta
Objective
The student is able to
- the values and ethical principles in the field
- assess the customer relationship and life situations of individuals with a criminal background
- identify and develop their interaction skills
- deal and interact with individuals
- provide goal-oriented, empowering guidance to customers and customer groups, supporting their inclusion
Evaluation scale
H-5