Building One’s Competence Identity (2cr)
Code: YY00CC55-3010
General information
- Timing
- 13.01.2025 - 31.12.2025
- Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 2 cr
- Local portion
- 2 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- 20 Sosiaali- ja terveysala
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 80
- Degree programmes
- Sosionomikoulutus, rikosseuraamusala (SRV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
- Teachers
- Hanna Väätäjä
- Marleena Lempiäinen
- Teacher in charge
- Marleena Lempiäinen
- Groups
-
SRV225KASosionomikoulutus, rikosseuraamusala, monimuotototeutus, K25, Tikkurila
-
SRV225KAMSosionomikoulutus, rikosseuraamusala, monimuotototeutus, K25, Tikkurila, ryhmä 2
- Course
- YY00CC55
Teachin methods
Opintojaksoon kuuluu kontaktiopetusta, itsenäisiä tehtäviä ja HOPS-keskustelut opettajatuutorin kanssa. Opintojakson aikana orientoidut opintojesi sisältöihin, tutkintorakenteeseen ja suunnittelet opintojesi etenemistä. Tämän lisäksi tunnistat omia vahvuuksiasi, kehittämisen kohteita ja omaa tapaasi opiskella.
Opintojakson aikana käyt läpi myös hyvinvointiisi vaikuttavia tekijöitä.
Opintojakso koostuu kahdesta osiosta:
Opintojakson ensimmäisen osion (1 op) suoritus alkaa ennakkotehtävällä, jonka teet opintojen alkaessa. Ensimmäisen osion aikana teet myös oppimissuunnitelmasi, jota päivität opintojen edetessä.
Opintojakson toinen osio (1 op) muodostuu valinnaisista kokonaisuuksista, joista on sinulle eniten hyötyä opintojesi etenemisen kannalta.
Tarkemmat ohjeistukset löytyvät opintojakson Canvas-työtilasta.
Location and time
Ensimmäinen opiskeluvuosi, tehtävät palautetaan kevätlukukauden aikana
Materials
Materiaalit tarkentuvat myöhemmin ja löytyvät Canvas-työtilsta. Oheismateriaalista kootaan myös vinkkejä opintojakson työtilaan.
Student workload
Arvio työtuntien jakautumisesta opintojaksolla (yht. 54h):
- Ryhmätapaamiset ja HOPS-keskustelut noin 18h
- Ennakkotehtävä ja oppimissuunnitelma 11 h
- Valinnainen osuus 25 h
Further information
Opinnon tavoitteena olevan osaamisen arvioinnissa käytetään Laurean yhteisten arviointikriteereiden vaativuustasoa 1.
Objective
The student is able to
- analyse and structure their competence identity and starting points as a learner
- assess their study abilities skills
- set comprehensive goals for their personal and professional growth
- act and reflect, individually and together with others
Evaluation scale
Approved/Failed