Digital Content Marketing (5cr)
Code: PK00BV33-3005
General information
- Enrollment
- 19.05.2025 - 25.05.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 04.11.2025 - 31.12.2025
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- 10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
- Teachers
- Auli Hietanen
- Jussi Järvi
- Teacher in charge
- Auli Hietanen
- Groups
-
PKV225SAKauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, monimuotototeutus, S25, Tikkurila
- Course
- PK00BV33
Teachin methods
Luennot kampuksella ja ryhmätehtävät.
Materials
Luenotmatreriaali tulee Canvas-työtilaan opintojakson aikana. Muu käytettävä aineisto ilmoitetaan tunneilla.
Completion alternatives
Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista
Exam schedules
Luennot pidetään Tikkurilan kampuksella erillsen aikataulun mukaan. Tarkista lähikontaktin paikka ja päivämäärät Tuudosta.
Student workload
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.
Content scheduling
Opintojaksolla käsitellään digitaalisen markkinoinnin perusteita ja markkinoinnin tehokkuuteen vaikuttavia tekijöitä
Lisääksi
- suunnitellaan ja arvioidaan vaikuttajamarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan toimivaa sisältömarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan yritysviestintää
- tehdään digitaalisen markkinoinnin suunnitelma
- arvioidaan markkinoinnin vaikuttavuutta eri analyysimenetelmillä
- soveltaan digitaalisen markkinoinnin menetelmiä kosmetiikka-alalle
Further information
Opintojakson osan arvosanaa ei voi korottaa.
Objective
The student is able to
- describe factors that affect the effectiveness of digital marketing
- design and evaluate influencer marketing
- design and evaluate effective content marketing
- plan and evaluate corporate communications as an integral whole
- make a digital marketing plan as part of a company’s marketing strategy
- evaluate the effectiveness of marketing using different methods of analysis
- apply digital marketing methods to the cosmetics industry
Evaluation scale
H-5
Further information
Opintojakson osan arvosanaa ei voi korottaa.