CNVC: Operational culture supporting the inclusiveness of ECEC and Multidisciplinary cooperation (5op)
Toteutuksen tunnus: SU00CA66-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
 - 02.07.2025 - 31.07.2025
 - Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
 
- Ajoitus
 - 01.08.2025 - 31.12.2025
 - Toteutus on käynnissä.
 
- Opintopistemäärä
 - 5 op
 
- Lähiosuus
 - 5 op
 
- Toteutustapa
 - Monimuoto-opetus
 
- Yksikkö
 - 20 Sosiaali- ja terveysala
 
- Toimipiste
 - Laurea Tikkurila
 
- Opetuskielet
 - englanti
 
- Koulutus
 - Detached Joint Degree Studies in Social Services (USV37), täydennyskoulutus, Laurea Tikkurila
 
- Opettajat
 - Säde Siljamo
 - Kati Rintakorpi
 
- Vastuuopettaja
 - Kati Rintakorpi
 
- Ryhmät
 - 
                        USV3724SUDetached Joint Degree Studies in Social Services (CNVC), täydennyskoulutus, S24, Verkkokampus
 
- Opinto
 - SU00CA66
 
Tavoitteet
The student is able to
•	develop and strengthen a culture of inclusion and diversity in early childhood education
•	act sensitively and take into account and support the diversity of families and children
•	to support the overall well-being of the child and the family in early childhood education
                    
Toteutustapa
Opintojakso kuuluu koulutusvientikokonaisuuteen Cangzhou Preschool teachers' collegessa Kiinassa. Opetus Kiinassa kestää 2 viikkoa, jonka jälkeen opiskelijat tekevät kurssitehtäviä, joita käsitellään kolmella 1,5 h verkkooppitunnilla.
                    
Aika ja paikka
Kiina; Cangzhou preschool teacher's college ja verkossa.
                    
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opetusmateriaalit ovat opiskelijoiden saatavissa Canvas verkko-oppimisympäristössä kurssin alettua. Opettajat ohjaavat opiskelijat materiaalien pariin.
                    
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
                    
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
-
                    
Kansainvälisyys toteutuksella
Koulutusvienti.
                    
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Osallistuminen oppitunneille kahden viikon ajan, tehtävien tekeminen ja onlineopetus. Kiinalainen koulu aikatauluttaa itsenäisen työn osuuden.
                    
Sisältö ja sen jaksotus
能力目标
学生知道
- 在幼儿教育中发展和加强包容和多元化的文化
- 谨慎行事,考虑并支持家庭和儿童的多样性
- 在幼儿教育中支持儿童和家庭的整体福祉
Competence objectives
The student knows
•	develop and strengthen a culture of inclusion and diversity in early childhood education
•	act sensitively and take into account and support the diversity of families and children
•	to support the overall well-being of the child and the family in early childhood education
                    
Lisätietoja opiskelijoille
-
                    
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty
Arviointikriteerit kuvataan Canvasissa ja oppitunneilla opetuksen alettua.
                    
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
                    
Lisätiedot
-