Brand Performance and Development (5cr)
Code: R0287-3004
General information
- Enrollment
- 18.05.2020 - 24.05.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 28.09.2020 - 31.12.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- RDI portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Campus
- Laurea Virtual Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
- Teachers
- Riikka Siuruainen
- Course
- R0287
Teachin methods
Projektityö, virtuaaliosuus
Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti
Tällä opintojaksolla tutustumme kokonaisvaltaisesti brändiin ja sen strategiseen merkitykseen yritykselle.
Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija
•Ymmärtää Brändin Strategisen merkityksen
•Ymmärtää brändin sosiaalisen potentiaalin
•Ymmärtää miten asiantuntijabrändiä rakennetaan
Opintojaksolla toteutetaan yritystoimeksiantoon brändin kehittämissuunnitelma
Location and time
Opetus toteutetaan virtuaalisesti
Maanantai iltapäivisin klo 12.30-15.00
Materials
tanni k. & keronen k. (2017). sisältöstrategia asiakaslähtöisyydestä tulosta, 2017, Alma Talent
Henkilöbrändi - Asiantuntijasta vaikuttajaksi, V. Tolvanen &all, 2018
Social Selling, Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media b2b myynnissä - Laura Pääkkönen, 2017
Artikkelit ja muu jaettava materiaali
Employer connections
Yritystoimeksianto/ projektityö
Tällä opintojaksolla toteutetaan tiimeissä yritystoimeksiantoon brändin kehittämissuunnitelma
Student workload
Yritystoimeksianto/ projektityö
Tällä opintojaksolla toteutetaan tiimeissä yritystoimeksiantoon brändin kehittämissuunnitelma
sekä lyhyt suunnitelma opiskelijan oman asiantuntijabrändin kehittämiseksi
Further information
This study unit is renewed. The new study unit code starting from year 2022 is TO00BT64 Brand Performance and Development.
Objective
The student is able to
- utilize different methods of marketing research in analyzing business
- measure brand development activities
- utilize information in brand development
Evaluation scale
H-5