Brändin johtaminen ja kehittäminen (5op)
Toteutuksen tunnus: R0287-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 18.05.2020 - 24.05.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 28.09.2020 - 31.12.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Toimipiste
- Laurea Verkkokampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
- Opettajat
- Riikka Siuruainen
- Opintojakso
- R0287
Opetusmenetelmät
Projektityö, virtuaaliosuus
Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti
Tällä opintojaksolla tutustumme kokonaisvaltaisesti brändiin ja sen strategiseen merkitykseen yritykselle.
Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija
•Ymmärtää Brändin Strategisen merkityksen
•Ymmärtää brändin sosiaalisen potentiaalin
•Ymmärtää miten asiantuntijabrändiä rakennetaan
Opintojaksolla toteutetaan yritystoimeksiantoon brändin kehittämissuunnitelma
Aika ja paikka
Opetus toteutetaan virtuaalisesti
Maanantai iltapäivisin klo 12.30-15.00
Oppimateriaalit
tanni k. & keronen k. (2017). sisältöstrategia asiakaslähtöisyydestä tulosta, 2017, Alma Talent
Henkilöbrändi - Asiantuntijasta vaikuttajaksi, V. Tolvanen &all, 2018
Social Selling, Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media b2b myynnissä - Laura Pääkkönen, 2017
Artikkelit ja muu jaettava materiaali
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Yritystoimeksianto/ projektityö
Tällä opintojaksolla toteutetaan tiimeissä yritystoimeksiantoon brändin kehittämissuunnitelma
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Yritystoimeksianto/ projektityö
Tällä opintojaksolla toteutetaan tiimeissä yritystoimeksiantoon brändin kehittämissuunnitelma
sekä lyhyt suunnitelma opiskelijan oman asiantuntijabrändin kehittämiseksi
Lisätiedot
Opintojakso uudistuu vuoden 2022 alussa. Uusi koodi on TO00BT64 Brändin johtaminen ja kehittäminen.
Tavoitteet
The student is able to
- utilize different methods of marketing research in analyzing business
- measure brand development activities
- utilize information in brand development
Arviointiasteikko
H-5