Marketing Tools and Methods (5cr)
Code: PK00BV32-3005
General information
- Enrollment
- 19.05.2025 - 25.05.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 09.09.2025 - 31.12.2025
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- 10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
- Teachers
- Auli Hietanen
- Jussi Järvi
- Teacher in charge
- Jussi Järvi
- Groups
-
PKV225SAKauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, monimuotototeutus, S25, Tikkurila
- Course
- PK00BV32
Materials
Opintojaksolla on käytössä Canvas-työtila, joka aukeaa opintojakson alkaessa. Työtilaan tulee opintojakson suoritukseen liittyvät ohjeet, luentomateriaalit, mahdollinen muu materiaalit ja tehtävät.
Completion alternatives
Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista
Exam schedules
Kontaktit pidetään Tikkurilan kampuksella. Tarkista aikataulu ja paikka Tuudosta.
Student workload
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.
Content scheduling
- Opintojaksolla tutustutaan trendikäsitteisiin, niiden vaikutukseen kuluttajakäyttäytymiseen ja markkinoinnin prosesseihin
Lisäksi
- Opitaan markkinoinnin kilpailukeinojen käyttöä yrityksen kokonaisvaltaisessa markkinoinnissa
- määritellään markkinoinnin kohderyhmät
- analysoidaan kuluttajan ostokäyttäytymistä ja siihen vaikuttavia tekijöitä
- tunnistetaan erilaisia markkinoinnin
- sovelletaan markkinoinnin menetelmiä kosmetiikan markkinointiin
Further information
Opintojakson osan arvosanaa ei voi korottaa.
Objective
The student is able to
- describe the concept of trend utilize trend forecasts and link them to marketing processes
- plan and evaluate the use of the competitive methods in marketing as a part of a company’s comprehensive marketing
- determine the appropriate target group for marketing
- analyze consumer purchasing behavior and the factors influencing it
- identify different marketing methods
- apply marketing methods to the marketing of cosmetics
Evaluation scale
H-5
Further information
Opintojakson osan arvosanaa ei voi korottaa.