Cross-Cultural Issues in Service Development (5op)
Toteutuksen tunnus: A9308-3008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 31.03.2025 - 06.04.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.05.2025 - 31.08.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- 30 Ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot
- Toimipiste
- Laurea Verkkokampus
- Opetuskielet
- Paikat
- 40 - 50
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, yamk-tutkinto (TYJ), Yhteiset opinnot
- Complementary competence, master’s studies in English (CYJ2), Generic studies
Opetusmenetelmät
This study unit is integrated in the study unit HY00CB31-3003 Cross-Cultural Perspectives in the Field of Design (BIP) 3 - 3 op
Additonal 2 ects's are completed with an individual essay focusing on Cross-cutlural issues in service development and based on the BIP partner project.
Aika ja paikka
See BIP HY00CB31-3003 Cross-Cultural Perspectives in the Field of Design (BIP)
Additonal 2 ects (individual essay) due by the end of June 2025.
Oppimateriaalit
van Boeijen, A. & Zijlstra, Y. 2020. Culture sensitive design. A guide to culture in practice. BISPublishers
Meyer, E. 2014. The Culture Map. Breaking through the invisible boundaries of global business.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Consult the responsible lecturer.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
See BIP HY00CB31-3003 Cross-Cultural Perspectives in the Field of Design (BIP)
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
See BIP HY00CB31-3003 Cross-Cultural Perspectives in the Field of Design (BIP)
Kansainvälisyys
See BIP HY00CB31-3003 Cross-Cultural Perspectives in the Field of Design (BIP)
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
2 ects on top of the BIP's 3 ects
See BIP HY00CB31-3003 Cross-Cultural Perspectives in the Field of Design (BIP)
Tavoitteet
The student is able to
- identify and deeply understand cross-cultural issues related to service development
- manage multicultural teams and projects
- support and develop frontline personnel's intercultural communication competences
- involve diverse customers in the service design processes
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty